Genç Memur-Sen 10. Yaşını kutladı
Genç Memur-Sen 10. Yıl buluşması, geçmişten bugüne emek ve gönül veren tüm öncüleriyle Memur-Sen Genel Merkez'inde gerçekleşti.
Genç Memur-Sen Kuruluşu'nun 10. Yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen ödül töreninde Muğla şubesi olarak Menteşe İlçe Devlet Hastanesi Başhekim Yardımcısı ve Genç Memur-Sen Muğla İl Başkanı İsmail Gökbel adına plaket takdim edildi.
Genç Memur-Sen genel başkanı Mesut Emre Balcı törende yaptığı konuşmada:’’ Bu kutlu teşkilatın doğup büyümesinde emeği geçen tüm şubelerimize, üyelerimize ve destekçilerimize sonsuz teşekkürler’’ dedi.
Türkiye’den Venezuela’ya Deprem Yardımı: 2 Uçak Dolusu Ekip Yola Çıkıyor
10:21 - DÜNYA