Kırmızı ışıkta alev alan araç yandı
Muğla'da kırmızı ışıkta beklerken alev alan otomobil kullanılamaz hale geldi.
Muğla-Marmaris karayolu, Gülağzı kavşağında kırımızı ışıkta bekleyen 48 N 6188 plakalı otomobilden aniden dumanlar çıkmaya başladı.
İhbar üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Araçtaki yangın Menteşe İtfaiye Grup Amirliği ekiplerinin müdahalesi ile söndürüldü .
Yangında araç kullanılamaz hale geldi.
Türkiye’den Venezuela’ya Deprem Yardımı: 2 Uçak Dolusu Ekip Yola Çıkıyor
10:21 - DÜNYA