AK Parti Milletvekili Yakup Otgöz Oyunu Kullandı

​​​​​​​AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, oyunu Seydikemer Karadere İlköğretim Okulu 1093 numaralı sandıkta kullandı.

MUĞLA - 28-05-2023 16:18 2476 kez okundu.

AK Parti Milletvekili Yakup Otgöz Oyunu Kullandı

Otgöz oy verme işlemi sonrasında yaptığı açıklamada: ‘’Cumhurbaşkanlığı 2. Tur Seçimleri için oyumuzu kullandık. Devletimize ve Milletimize hayırlı, uğurlu olsun’’dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA