AK Parti Milletvekili Yakup Otgöz Oyunu Kullandı

MUĞLA - 28-05-2023 18:11 2637 kez okundu.

AK Parti Milletvekili Yakup Otgöz Oyunu Kullandı


AK Parti Muğla Milletvekili Yakup Otgöz, oyunu Seydikemer Karadere İlköğretim Okulu 1093 numaralı sandıkta kullandı.
Otgöz oy verme işlemi sonrasında yaptığı açıklamada: ‘’Cumhurbaşkanlığı 2. Tur Seçimleri için oyumuzu kullandık. Devletimize ve Milletimize hayırlı, uğurlu olsun’’dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA