AK Partili Otgöz mazbatasını aldı

MUĞLA - 20-05-2023 16:32 2110 kez okundu.

AK Partili Otgöz mazbatasını aldı



28. Dönem Milletvekili Genel Seçimi'nde AK Parti'den Muğla milletvekili seçilen Yakup Otgöz, mazbatasını aldı.
Muğla Barosu toplantı salonunda düzenlenen törende, İl Seçim Kurulu Başkanı Ercan Arslan’dan mazbatasını alan Otgöz, aldıkları mazbatanın yükünün çok ağır olduğunu ve bunun bilincinde olduklarını ifade etti.
Muğla’yı milletvekili Mete ile birlikte omuzlayacaklarını dile getiren Otgöz, “Bundan şüpheniz olmasın. Sahada gördüğümüz kadarıyla 3 milletvekili çıkarmayı bekliyorduk ama olmadı. Sandığa vatandaş giriyor. Yapacak bir şey yok. İnşallah cumhurbaşkanımızın bir 5 yıl daha önünü açacağız.” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA