Başkan Otgöz, Zabıtaların Gününü kutladı

Seydikemer Belediye Başkanı Yakup Otgöz, 1-7 Eylül Zabıta Haftası dolayısıyla Zabıta Müdürlüğü personelinin günlerini kutladı.

GÜNCEL - 01-09-2022 15:12 2928 kez okundu.

Başkan Otgöz, Zabıtaların Gününü kutladı

 

 

 

Seydikemer Belediye Başkanı Yakup Otgöz, 1-7 Eylül Zabıta Haftası dolayısıyla Zabıta Müdürlüğü personelinin günlerini kutladı.

 

Seydikemer Belediye Başkanı Yakup Otgöz beraberinde Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Karakuş ile birlikte Zabıta Müdürlüğünü ziyaret etti. Ziyarette Zabıta Müdürü Halil Ayat da hazır bulundu. Başkan Otgöz ve Başkan Yardımcısı Karakuş, tek tek Zabıta ekibiyle tokalaşarak günlerini tebrik etti.

 

ZABITA TEŞKİLATI 196 YAŞINDA

Zabıta Teşkilatının 196 yaşında olduğunu kaydeden Başkan Otgöz; “Seydikemer’in yükünü siz çekiyorsunuz. Kolay değil, yerine göre 24 saat çalışıyorsunuz. Ben size teşekkür ediyorum. Birlik, beraberlik içinde bugüne kadar geldik. Bundan sonrada inşallah bu birlik ve beraberliğimiz devam eder. Sizlerin Zabıtalar gününü kutluyoruz. Allah sizlere güzel hizmetler etmeyi nasip eder inşallah” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Bakan Çiftçi: Türkiye'de 2,2 milyondan fazla Suriyeli geçici koruma altında

Bakan Çiftçi: Türkiye'de 2,2 milyondan fazla Suriyeli geçici koruma altında

25-06-2026 - GÜNCEL

Helal belgeli ürünlerin ithalatında yeni dönem

Helal belgeli ürünlerin ithalatında yeni dönem

25-06-2026 - GÜNCEL