Bodrum Belediyesinin Kepçe. Ambulans Konvoyu Yola Çıktı

BODRUM - 07-02-2023 10:58 1799 kez okundu.

Bodrum Belediyesinin Kepçe. Ambulans Konvoyu Yola Çıktı


Bodrum Belediyesi deprem bölgesine acil ihtiyaç olan kepçe,araç,ambulans ve mobil mutfakların bulunduğu konvoyu yola çıktı.
Bodrum belediye başkanlığın 39 personel, 3 adet 4×4 Araç, 2 adet Transit Minibüs, 2 adet Mobil Mutfak, 2 adet Çekici, 2 adet Kamyon, 2 adet Kepçe, 1 adet Lobet ve 1 adet Ambulans, yer aldığı konvoy, afet bölgesine doğru yola çıktı.
Bodrum belediyesi bölgeden gelen ihtiyaç taleplerini karşılama çalışmalarımız da kesintisiz olarak devam ediyor denildi.
Bodrum Belediye Başkanı Ahmet Aras: ‘’İnsanlarımızın acılarını kalbimizde yaşıyoruz ve bu büyük acıları dindirmek için var gücümüzle çalışıyoruz, çalışacağız.’’ dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Amiral Turgut Reis, Şehadetinin 461. Yılında Turgutreis’te Anıldı

Amiral Turgut Reis, Şehadetinin 461. Yılında Turgutreis’te Anıldı

24-06-2026 - BODRUM

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - BODRUM