BÜYÜKŞEHİR MOBİL AĞIZ ve DİŞ SAĞLIĞI TARAMALARINA BAŞLIYOR

BÜYÜKŞEHİR - 09-10-2024 11:49 803 kez okundu.

BÜYÜKŞEHİR MOBİL AĞIZ ve DİŞ SAĞLIĞI TARAMALARINA BAŞLIYOR

 

Muğla Büyükşehir Belediyesi, Muğla'da ağız ve diş sağlığına yönelik önemli bir adım atarak Muğla Diş Hekimleri Odası ile protokol imzaladı. Bu protokol çerçevesinde, kırsal mahallelerde yaşayan ihtiyaç sahibi vatandaşlar için mobil ağız ve diş sağlığı taraması gerçekleştirilecek. Muğla Büyükşehir Belediyesi, gönüllü diş hekimlerinin katılımıyla hayata geçirilecek olan Mobil Diş Sağlığı hizmeti sayesinde, tarama ve tedavi hizmetlerini yerinde sunarak bölgedeki ağız ve diş sağlığını iyileştirmeyi amaçlıyor. Bu projenin, yerel toplulukların sağlık seviyesini artırmak ve sağlık hizmetlerine erişimde yaşanan zorlukları aşmak adına önemli bir katkı sağlaması beklenmektedir.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Temizlik Seferberliğinin Yeni Durağı Kayacık Sahili Oldu

Temizlik Seferberliğinin Yeni Durağı Kayacık Sahili Oldu

17-04-2026 - BÜYÜKŞEHİR

Başkan Aras, Demokrasi Zirvesi İçin Barselona’da

Başkan Aras, Demokrasi Zirvesi İçin Barselona’da

17-04-2026 - BÜYÜKŞEHİR