DAĞPINAR KÜTÜPHANESİ’NE 482 KİTAP BAĞIŞLANDI

MENTEŞE - 03-07-2024 15:13 1096 kez okundu.

DAĞPINAR KÜTÜPHANESİ’NE 482 KİTAP BAĞIŞLANDI


Menteşe Belediyesi’nin ‘Kütüphaneler Haftası’ kapsamında başlattığı kitap bağışı
kampanyasında toplanan 482 kitap, Dağpınar Mahallesi’nde kendi imkânlarıyla Balgök
Kütüphanesi’ni kuran Neriman Gökdere’ye Menteşe Belediye Başkanı Şehir Plancısı Gonca
Köksal tarafından teslim edildi.
Başkan Köksal, kırsal mahallelerdeki çocukların kitaplara daha kolay erişmelerinin ve okuma
alışkanlığı kazanmalarının çok önemli olduğunu belirterek şunları söyledi:Kitap okumak
hayatımızın önemli bir parçasıdır. Okudukça öğrenir, hayal kurar ve dünyayı keşfederiz.
Ancak her çocuğun kitaplara erişimi kolay değil. Özellikle kırsal mahallerimizdeki çocukların
kitaplara erişimi daha güç oluyor. Dağpınar Mahallemizden Neriman Hanım zoru başarmış ve
çok önemli bir iş yapmış. Burada çocuklar kitap okuyabilsin diye kendi imkânlarıyla bir
kütüphane oluşturmuş. Biz de burada yaşayan çocuklar için topladığımız kitapları Neriman
Hanımın kütüphanesine teslim ettik. Kitap bağışı yapan vatandaşlarımıza çok teşekkür
ediyorum.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kadem Mete Devreye Girdi, Menteşe Esnafı Rahat Nefes Aldı: İhale Süreci Kaldırıldı

Kadem Mete Devreye Girdi, Menteşe Esnafı Rahat Nefes Aldı: İhale Süreci Kaldırıldı

16-06-2026 - MENTEŞE

Seyirciler Karar Verdi: Menteşe Belediye Tiyatrosuna Ensemble Ödülü

Seyirciler Karar Verdi: Menteşe Belediye Tiyatrosuna Ensemble Ödülü

23-06-2026 - MENTEŞE