Düğerek’te Yol Çalışmaları Başladı

Menteşe Belediyesi ve Muğla Büyükşehir Belediyesinin koordineli olarak yürüttüğü çalışmalar kapsamında Düğerek Mahallesinde zemin düzenleme çalışmalarına başlandı.

MUĞLA - 06-05-2026 15:26 701 kez okundu.

Düğerek’te Yol Çalışmaları Başladı

 

 

Çalışmalar tamamlandığında bölgede yaklaşık 20 bin metrekare alana kilit parke döşenerek üst kaplama yenilenmiş olacak.
Çalışmaların başlamasıyla birlikte Mahalle Muhtarı Gülfer Etyemez ve mahalle sakinleri memnuniyetlerini dile getirerek Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ve Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras'a teşekkür etti.
Muhtar Gülfer Etyemez, “Bölgemizde uzun süredir beklediğimiz yol çalışmaları başladı. Büyükşehir Belediye Başkanımız Ahmet Aras ve Menteşe Belediye Başkanımız Gonca Köksal Aras'a teşekkür ediyorum.” dedi.
Mahalle sakini Selenay Öz de “Yol çalışmaları başladı, uzun süredir bekliyorduk, çok mutluyuz. Başkanlarımıza teşekkür ediyoruz.” dedi.
Emine Süllü ise “Yollarımız kötü durumdaydı, tozun içinde kalıyorduk. Başkanlarımıza ve muhtarımıza teşekkür ediyoruz. Yollarımız artık çok güzel olacak.” diye konuştu.
İbrahim Öz de “Yollarımızda kışın çamurdan, yazın tozdan bıkmıştık. Gonca Başkan söz vermişti ve Ahmet Başkanımızın da yardımlarıyla yollarımız şimdi yapılıyor. Yeni yollardan memnun kalacağız.” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Büyükşehir’in Ev Sahipliğinde 634 Sporcu Milli Takım İçin Kulaç Attı

Büyükşehir’in Ev Sahipliğinde 634 Sporcu Milli Takım İçin Kulaç Attı

09-06-2026 - MUĞLA

Yörük-Türkmen Mirası Muğla’da Yaşatılıyor

Yörük-Türkmen Mirası Muğla’da Yaşatılıyor

09-06-2026 - MUĞLA