Fethiye Belediyesi’nden Aşure İkramı

FETHİYE - 08-07-2025 14:13 1760 kez okundu.

Fethiye Belediyesi’nden Aşure İkramı

Fethiye Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla belediye ana hizmet binası önünde vatandaşlara aşure dağıttı. Yoğun katılımın yaşandığı etkinliğe Fethiye Belediyesi Başkan Vekili Derya Yılmaz, Belediye Başkan Yardımcıları Sabri Oğuz Bolelli ve Veli Uysal da katıldı.

Vatandaşlarla yakından ilgilenen protokol üyeleri, kazanların başına geçerek aşure ikramında bulundu. Etkinlikte konuşan Başkan Yardımcısı Sabri Oğuz Bolelli, “Kendi aşevimizde özenle hazırladığımız aşuremizi halkımıza ikram ediyoruz. Her yıl geleneksel olarak sürdürdüğümüz bu etkinliğin birlik ve beraberliğimize vesile olmasını diliyorum. Allah kabul etsin” ifadelerini kullandı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adm Elektrik, Fethiye kıyılarını “kırmızı ışık”la aydınlatacak

Adm Elektrik, Fethiye kıyılarını “kırmızı ışık”la aydınlatacak

16-06-2026 - FETHİYE

Ölüdeniz Yol Projesi kapsamında yürütülen çalışmalar tamamlandı

Ölüdeniz Yol Projesi kapsamında yürütülen çalışmalar tamamlandı

11-06-2026 - FETHİYE