Fethiye Belediyesi’nden Lavanta Bahçesinde Dördüncü Hasat

FETHİYE - 04-07-2025 09:40 1912 kez okundu.

Fethiye Belediyesi’nden Lavanta Bahçesinde Dördüncü Hasat

Fethiye Belediyesi, Yeşilüzümlü Mahallesi’nde oluşturduğu lavanta bahçesinde bu yıl dördüncü kez hasat gerçekleştirdi. Belediye tarafından ekimi yapılan altınotu, biberiye ve lavanta bitkilerinin kesimi, vatandaşların da katılımıyla gerçekleşti. 
Hasat etkinliğine Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, belediye başkan yardımcıları, S.S. Likya Fethiye Kadın Girişimi Üretim, İşletme ve Kalkınma Kooperatifi Başkanı Çiğdem Karaca, belediye personeli ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Vatandaşların katılımını kolaylaştırmak amacıyla Fethiye Belediyesi, saat 15.30’da ana hizmet binası önünden otobüs kaldırarak ulaşım desteği sağladı. Hasat sırasında belediye sanatçıları birbirinden güzel şarkıları, katılımcılar için söylediler. 
Hasat sonrası açıklamalarda bulunan Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, “Bugün, Yeşilüzümlü Mahallemizde bulunan Lavanta Bahçemizde dördüncü lavanta hasadını gerçekleştirdik.Yurttaşlarımızın katılımıyla gerçekleşen bu güzel günde, belediye sanatçılarımızın müzikleri hasatımıza renk kattı. Hasadımıza katılan tüm yurttaşlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Adm Elektrik, Fethiye kıyılarını “kırmızı ışık”la aydınlatacak

Adm Elektrik, Fethiye kıyılarını “kırmızı ışık”la aydınlatacak

16-06-2026 - FETHİYE

Ölüdeniz Yol Projesi kapsamında yürütülen çalışmalar tamamlandı

Ölüdeniz Yol Projesi kapsamında yürütülen çalışmalar tamamlandı

11-06-2026 - FETHİYE