Kaymakam Böke, Zabıta Müdürlüğüne Ziyarette Bulundu

Kaymakam Böke, Zabıta Müdürlüğüne Ziyarette Bulundu

MİLAS - 08-09-2023 16:23 2184 kez okundu.

Kaymakam Böke, Zabıta Müdürlüğüne Ziyarette Bulundu

Milas Kaymakamı Mustafa Ünver Böke, 1-7 Eylül Zabıta Haftası nedeniyle, Zabıta Teşkilatının 197. Kuruluş Yıl Dönümü kapsamında Milas Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’ne ziyarette bulundu.

Kaymakam Böke’nin ziyaretinde Zabıta Müdürü ve Zabıta memurları hazır bulundular.

 

 

Zabıta Müdürü Salim Tanış ve personeli, gerçekleştirilen çalışmalar hakkında Kaymakam Böke’ye bilgi verdi. Kaymakam Böke, Zabıta Teşkilatının 197. kuruluş yıl dönümü ve zabıta haftasını kutlayarak zabıta personeline çalışmalarında başarılar diledi ve teşekkür etti.

 Daha sonra toplu fotoğraf çekiminin ardından program sonra erdi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
BAŞKAN FEVZİ TOPUZ MİNİK KALPLERİN VE AİLELERİNİN HEYECANINA ORTAK OLDU

BAŞKAN FEVZİ TOPUZ MİNİK KALPLERİN VE AİLELERİNİN HEYECANINA ORTAK OLDU

22-06-2026 - MİLAS

MİLAS BELEDİYESİ İLÇEMİZ PARKLARINDA BAKIM VE YENİLEME ÇALIŞMALARINA BAŞLADI

MİLAS BELEDİYESİ İLÇEMİZ PARKLARINDA BAKIM VE YENİLEME ÇALIŞMALARINA BAŞLADI

17-06-2026 - MİLAS