Kırmızı ışıkta alev alan araç yandı

MUĞLA - 21-12-2022 22:59 1567 kez okundu.

Kırmızı ışıkta alev alan araç yandı

Kırmızı ışıkta alev alan araç yandı

Muğla'da kırmızı ışıkta beklerken alev alan otomobil kullanılamaz hale geldi.
Muğla-Marmaris karayolu, Gülağzı kavşağında kırımızı ışıkta bekleyen 48 N 6188 plakalı otomobilden aniden dumanlar çıkmaya başladı.
İhbar üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Araçtaki yangın Menteşe İtfaiye Grup Amirliği ekiplerinin müdahalesi ile söndürüldü . 
Yangında araç kullanılamaz hale geldi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA