MAHALLE MUHTARINDAN BAŞKAN ÖNDER AKDENİZLİ’YE TEŞEKKÜR

SEYDİKEMER - 11-04-2025 18:01 1144 kez okundu.

MAHALLE MUHTARINDAN BAŞKAN ÖNDER AKDENİZLİ’YE TEŞEKKÜR

Seydikemer’in Döğer Mahallesi Muhtarı Hüseyin Topal, Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli’nin,  mahalle halkının taleplerine her zaman duyarlılıkla yaklaştığını belirterek teşekkür etti.
Muhtar Hüseyin Topal yaptığı açıklamada, mahallede yaşanan sorunları ne zaman belediyeye iletseler kısa sürede çözüme kavuşturulduğunu belirtti. Başkan Akdenizli’nin, mahalle muhtarlarıyla uyum içinde çalıştığını vurgulayan Topal, şunları söyledi:
"Döğer Mahallesi olarak ne zaman bir talebimiz olsa Sayın Başkanımız Önder Akdenizli’ye rahatlıkla ulaşıyoruz. Sağ olsun, taleplerimizi dikkate alıyor ve gereken neyse yapılması için ekiplere talimat veriyor. Bu anlayış ve çözüm odaklı yaklaşımından dolayı kendisine mahallemiz adına teşekkür ediyorum.
Başkan Önder Akdenizli’nin mahallelerdeki sorunlara duyarlılıkla yaklaşması ve yerel yöneticilerle güçlü bir iş birliği içinde olması, vatandaşlar tarafından da takdirle karşılanıyor.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Seydikemer’de Burcu Mühendislik Mekanik ve Doğalgaz İşletmesi Hizmete Açıldı

Seydikemer’de Burcu Mühendislik Mekanik ve Doğalgaz İşletmesi Hizmete Açıldı

15-06-2026 - SEYDİKEMER

Seydikemer Halk Eğitimi Merkezi Yıl Sonu Sergisi Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi

Seydikemer Halk Eğitimi Merkezi Yıl Sonu Sergisi Yoğun Katılımla Gerçekleştirildi

12-06-2026 - SEYDİKEMER