Milletvekilli Gökcan'ın Kovid-19 testi pozitif çıktı

MUĞLA - 04-10-2022 16:49 3638 kez okundu.

Milletvekilli Gökcan'ın Kovid-19 testi pozitif çıktı

Milletvekilli Gökcan'ın Kovid-19 testi pozitif çıktı

AK Parti Muğla Milletvekili Yelda Erol Gökcan'ın Kovid-19 testinin pozitif çıktığı öğrenildi.
Gökcan'ın Türkiye Büyük Millet Meclisi'ndeki (TBMM) programları sırasında ortaya çıkan semptomlar sonrası Kovid-19 testi yaptırdı.
Test sonucu pozitif çıkan Milletvekili Gökcan'ın tedavisine evde devam edileceği bildirildi.
"DUALARINIZI BEKLİYORUM"
Gökcan, konuyla ilgili sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, şu ifadelere yer verdi:
"TBMM'deki programlarım esnasında ortaya çıkan semptomlar sonrasında yaptırmış olduğum Covid-19 test sonucum pozitif çıktı. Durumum iyi çok şükür. Doktorlarımızın tavsiyeleriyle tedavime evde devam edeceğim ve süreci atlatacağım inşallah. Dualarınızı bekliyorum."

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA