Muğla Emniyet Müdürü Dilberoğlu Merkeze Alındı

Muğla Emniyet Müdürü Dilberoğlu Merkeze Alındı

GÜNCEL - 02-08-2023 11:42 1487 kez okundu.

Muğla Emniyet Müdürü Dilberoğlu Merkeze Alındı

Muğla’da 4 yıldır görev yapan İl Emniyet Müdürü Süleyman Suvat Dilberoğlu, Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile merkeze alındı.


19 Eylül 2019 tarihinde Hakkari İl Emniyet Müdürü olarak görev yaparken Muğla İl Emniyet Müdürü olarak atandı.4 yıl Muğla’da görev yapan Süleyman Suvat Dilberoğlu son Emniyet Müdürleri kararnamesi ile Emniyet Genel Müdürlüğü emrine alındı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Bakan Çiftçi: Türkiye'de 2,2 milyondan fazla Suriyeli geçici koruma altında

Bakan Çiftçi: Türkiye'de 2,2 milyondan fazla Suriyeli geçici koruma altında

25-06-2026 - GÜNCEL

Helal belgeli ürünlerin ithalatında yeni dönem

Helal belgeli ürünlerin ithalatında yeni dönem

25-06-2026 - GÜNCEL