Muğla İl Müftülüğü Ek Hizmet Binası'nın Yıkımına Başlandı

MUĞLA - 30-04-2025 11:43 629 kez okundu.

Muğla İl Müftülüğü Ek Hizmet Binası'nın Yıkımına Başlandı

Muğla İl Müftülüğü’ne bağlı Ek Hizmet Binası’nda yıkım çalışmaları başladı. Yıllar boyunca dini hizmetlerin yürütüldüğü binanın, yapılan deprem testlerinden geçememesi nedeniyle yıkım kararı alındı.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Muğla İl Müftüsü Yaşar Çapçı, “Müftülüğe uzun yıllar hizmet veren binanın bugün itibarıyla yıkımına başlanmıştır. Binanın deprem testinden geçememesi nedeniyle bu karar alınmıştır,” dedi.
Çapçı, yıkım sürecinde çevrede oluşabilecek toz ve gürültü gibi rahatsızlıklar için çevre sakinlerine gösterdikleri anlayış dolayısıyla teşekkür ederek, çalışmaların hızlı ve güvenli bir şekilde tamamlanacağını vurguladı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA