Muğla Orman Bölge Müdürü Salim Karabulut Çalışmaları Yerinde İnceledi

MUĞLA - 22-02-2024 21:11 2683 kez okundu.

Muğla Orman Bölge Müdürü Salim Karabulut  Çalışmaları Yerinde İnceledi

 

Muğla Orman Bölge Müdürü Salim Karabulut  Kavaklıdere Orman İşletme Müdürlüğü'nde devam eden Silvikültür ve Üretim çalışmalarını yerinde inceledi. Gençleştirme sahaları ve 2021 yılında yangın görmüş sahalarda yapılan tamamlama çalışmaları hakkında çalışanlara eğitici bilgiler verildi. Bu bilgiler, Bölge Müdürü Salim Karabulut ve Silvikültür Şube Müdürü Melahat Gedik tarafından sunuldu. Ayrıca, Kavaklıdere, Çayboyu ve Bellibol İşletme Şefliklerinde devam eden silvikültürel ve üretim faaliyetleri hakkında İşletme Müdürü Mehmet Akbıyıkoğlu'ndan bilgi alındı. 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA