Muğla’da 7 depremzede tedavi altına alındı

Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 7 depremzede tedavi altına alındı.

MUĞLA - 11-02-2023 18:52 4504 kez okundu.

Muğla’da 7 depremzede tedavi altına alındı

Kahramanmaraş merkezli 7,7 ve 7,6 şiddetindeki depremlerin ardından Muğla Eğitim Ve Araştırma Hastanesi'ne getirilen 7 depremzede tedavi altına alındı.

Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Turhan Togan yaptığı açıklamada" Kahramanmaraş, Gaziantep, Şanlıurfa, Adıyaman, Hatay ilinden toplan 7 depremzedemiz hastanemize intikal etti. Depremzedelerimiz gerek ameliyat, gerekse medikal takip ve tedavileri hastanemizde sürdürülecektir. Deprem bölgesinden gelecek olan hastalara hastanemizde gerekli alt yapı çalışmaları hazırlanmış olup tüm sağlık çalışanlarımız can siperhane bir şekilde hizmet vermeye hazırdır" dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA