Muğla’da asayiş ve koordinasyon toplantısı düzenlendi

MUĞLA - 08-04-2025 13:07 709 kez okundu.

Muğla’da asayiş ve koordinasyon toplantısı düzenlendi

Muğla’da huzur ve güven ortamının devamı için yapılması gereken çalışmaların ele alındığı Asayiş ve Koordinasyon Toplantısı düzenlendi.

Muğla Asayiş ve Koordinasyon Toplantısı Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, il genelinde yürütülen güvenlik ve asayiş hizmetleri değerlendirildi. Mevcut durum ve alınması gereken tedbirler hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu. Kamu düzeninin korunması, vatandaşların huzur ve güvenliğinin sağlanmasına yönelik yapılacak çalışmalar dikkate alındı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA