Muğla'da Güreşçi Kızlar Şampiyonaya Damga Vurdu

Bayan Güreş Takımı sporcuları il şampiyonasında kazandıkları altı birincilikle müsabakalara damgasını vurdu.

SPOR - 08-03-2023 12:39 4395 kez okundu.

Muğla'da Güreşçi Kızlar Şampiyonaya Damga Vurdu

Muğla’nın Köyceğiz ilçesi Belediyespor Bayan Güreş Takımı sporcuları il şampiyonasında kazandıkları altı birincilikle müsabakalara damgasını vurdu.

Okul Sporları faaliyet programında yer alan “ Okullararası Yıldız Kızlar ve Genç Kızlar İl Şampiyonaları” Köyceğiz Kapalı Spor Salonunda gerçekleştirildi. Muğla il şampiyonasında Köyceğiz Belediyespor güreşçileri 6 birincilik elde ederek büyük başarı gösterdi.

Köyceğiz Belediyespor Bayan Güreş Takımı antrenörü Elis Yıldız; “Dereceye giren sporcularımız Nisan ayında gerçekleştirilecek olan Okullararası Türkiye Şampiyonasına katılmaya hak kazanmıştır. Sporcularımı tek tek tebrik eder ve bize bu yolda her zaman destek olan maddi ve manevi yanımızda olan Belediye Başkanımız Kamil Ceylan’a, Belediye Başkan Yardımcımız Metin Yerlikaya’ya, Halkla İlişkiler Müdürümüz Cemil Akyol’a çocuklarım ve kendi adıma çok ama çok teşekkür ederim. Özellikle bugün yanımızda olup desteklerini hissettirdikleri için ayrıca teşekkür ediyorum” dedi.

​​​​​​​

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Dünya Kupası'nda yarın kritik karşılaşmalar sahne alacak

Dünya Kupası'nda yarın kritik karşılaşmalar sahne alacak

16-06-2026 - SPOR

Muğla’da Taekwondo Heyecanı: Batı Grubu İl Seçmeleri Tamamlandı

Muğla’da Taekwondo Heyecanı: Batı Grubu İl Seçmeleri Tamamlandı

15-06-2026 - SPOR