Muğla'dan Atanan İdareciler İçin Veda Programı Düzenlendi

MUĞLA - 21-08-2024 20:09 1489 kez okundu.

Muğla'dan Atanan İdareciler İçin Veda Programı Düzenlendi

 

Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi ile Antalya'ya atanan Vali Yardımcısı Ayhan Yazgan ve Kahramanmaraş'a İl Jandarma Komutanı olarak atanan Tuğgeneral Ali Gemalmaz için Muğla'da bir veda programı düzenlendi.

Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık'ın ev sahipliğinde gerçekleşen programda, Vali Yardımcısı Ayhan Yazgan ve Tuğgeneral Ali Gemalmaz'a Muğla'ya yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür edildi. Vali Akbıyık, her iki idareciye de yeni görevlerinde başarılar dileyerek, "Muğla'ya kattığınız değerler için minnettarız. Yeni görevlerinizin hayırlı olmasını temenni ediyorum," dedi.

Programda, Yazgan ve Gemalmaz'a Muğla'daki görev süreleri boyunca gösterdikleri özverili çalışmalardan dolayı teşekkür plaketleri takdim edildi. Duygusal anların yaşandığı veda programı, hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA