MUĞLALI BOKSÖRLERDEN 1 ALTIN, 1 GÜMÜŞ MADALYA

SPOR - 24-01-2024 14:03 1667 kez okundu.

MUĞLALI BOKSÖRLERDEN 1 ALTIN, 1 GÜMÜŞ MADALYA

 

Muğla Boks Spor Kulübü Sporcusu Şeyma Düztaş, Kocaeli Darıca'da düzenlenen Büyük Kadınlar Türkiye Şampiyonasında, 81 kiloda Türkiye Şampiyonu oldu. Aynı şampiyonada 75 kiloda mücadele eden Yaren Düztaş ise Türkiye ikincisi olmayı başardı. 

Muğla Boks Spor Kulübü Başkanı Efkan Zeytinoğlu, "Hedefimizin 2028 olimpiyat oyunlarına Muğla'dan boksör göndermek. Sporcularımız Yaren ve Şeyma Düztaş'ı, antrenörlerimiz Emrah Ceylan ve Ayhan Öz'ü tebrik ediyorum" dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Dünya Kupası'nda yarın kritik karşılaşmalar sahne alacak

Dünya Kupası'nda yarın kritik karşılaşmalar sahne alacak

16-06-2026 - SPOR

Muğla’da Taekwondo Heyecanı: Batı Grubu İl Seçmeleri Tamamlandı

Muğla’da Taekwondo Heyecanı: Batı Grubu İl Seçmeleri Tamamlandı

15-06-2026 - SPOR