MUĞLA’YA GELEN DEPREMZEDELERE GEÇMİŞ OLSUN ZİYARETİ

MUĞLA - 15-02-2023 19:42 5467 kez okundu.

MUĞLA’YA GELEN DEPREMZEDELERE GEÇMİŞ OLSUN ZİYARETİ



AK Parti Muğla Milletvekili Yelda Erol Gökcan, Türk Kızılay Menteşe Şubesini ziyaret ederek, depremzedelere geçmiş olsun dileğinde bulundu.
Milletvekili Gökcan, Türk Kızılay Menteşe Şubesini ziyaret etti.
Fedakarca görev yapan Kızılay ekiplerine teşekkür eden Gökcan, "Deprem bölgesinden Muğlamıza gelen depremzede kardeşlerimizin acil ihtiyaçlarının giderilmesi için Türk Kızılay Menteşe Şubemizin gönüllüleri çalışmalarına aralıksız devam ediyorlar. Kızılay Menteşe Şubemizi ziyaret ederek şubeye gelen depremzede kardeşlerimize geçmiş olsun dileklerimizi ilettik. Depremin ilk gününden itibaren fedakarca görev yapan Kızılay gönüllülerimize teşekkür ettik ve yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldık. Zorlukları birlikte aşacağız." ifadelerini kullandı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA