OBM'de Meslek Büyükleriyle Kahvaltılı Buluşma...

MUĞLA - 01-06-2023 11:25 1577 kez okundu.

OBM'de Meslek Büyükleriyle Kahvaltılı Buluşma...



Muğla orman Bölge Müdürlüğünden emekli olan meslek büyükleri Bölge Müdürümüz Salim Karabulut ev sahipliğinde bir araya geldi. 
1 Haziran Perşembe günü Bölge Müdürlüğü lokalinde gerçekleştirilen kahvaltılı programa bölge müdür yardımcılığı, şube müdürlüğü, işletme müdürlüğü ve baş mühendislik görevlerinde bulunmuş 15 emekli personel katıldı. 
Programa Bölge Müdür yardımcıları Özgür Cılız ve Ersen Çetin, Basın İletişim Şube Müdürü Yüksel Savaş ile Muğla Orman İşletme Müdürü Türker Uğur’da eşlik etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA