Ören Sakinleri Ek Hizmet Binasından Memnun

MİLAS - 02-02-2023 16:35 1079 kez okundu.

Ören Sakinleri Ek Hizmet Binasından Memnun


Milas İlçe Tarım ve Orman müdürlüğünün kısa bir süre önce hizmete soktuğu Ören ek hizmet binasının beldeye gelmesiyle Örenli üreticiler oldukça memnun. 
Örende ek hizmet binasının açılmasıyla ilçeye gitmeden işlemlerini buradan halledebildiklerini dile getiren Ören sakinleri; beldemize hizmet binamızın açılmasına katkı sağlayan tüm kurum ve yetkililere teşekkür ederiz dediler. 
Bugünde Ören ilçe tarım ek hizmet binasındaki veteriner hekimler tarafından sevimli dostlarımızın; kimliklendirme, çip takma, kuduz aşısı ve yurt dışı sevk işlemleri yapıldı. Birçok Örenli candost sahibi hizmet binasına gelerek çip takma ve aşı gibi işlemlerini burada gerçekleştirdi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
BAŞKAN FEVZİ TOPUZ MİNİK KALPLERİN VE AİLELERİNİN HEYECANINA ORTAK OLDU

BAŞKAN FEVZİ TOPUZ MİNİK KALPLERİN VE AİLELERİNİN HEYECANINA ORTAK OLDU

22-06-2026 - MİLAS

MİLAS BELEDİYESİ İLÇEMİZ PARKLARINDA BAKIM VE YENİLEME ÇALIŞMALARINA BAŞLADI

MİLAS BELEDİYESİ İLÇEMİZ PARKLARINDA BAKIM VE YENİLEME ÇALIŞMALARINA BAŞLADI

17-06-2026 - MİLAS