"Sen üret yeter"

Muğla İl Tarım ve Orman Müdürü Barış Saylak, Milas ilçesinde zeytin hasadı yapan üreticilerle bir araya geldi.

MUĞLA - 11-12-2022 12:51 1938 kez okundu.

 

 

İlçeye bağlı Karahayıt Mahallesi'nde üreticilerle buluşan İl Müdürü Saylak, zeytin hasadına katılarak, zeytinyağı sıkım tesisini ziyaret etti.

Saylak, vatandaşlarla sohbet edip, talep ve dileklerini dinledi.

İl Müdürlüğü sosyal medya hesabından ziyaretle ilgili "#SenÜretYeter biz her ihtiyaç duyduğunda yanındayız" başlığıyla paylaşım yapıldı.

Ziyaretten fotoğraflara da yer verilen paylaşımda, "Muğla'da üreten, üretime destek veren, istihdama ve ihracata katkı sağlayan çiftçilerimiz ve işletmelerimizle biz kocaman bir aileyiz." ifadeleri kullanıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA