Serap Ülkü Özdemir'den Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'a Ziyaret

GÜNDEM - 02-05-2025 20:23 3744 kez okundu.

Serap Ülkü Özdemir'den Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'a Ziyaret

 

Timbir Ege Bölge Başkanı ve Dijital Medya ve Yayıncılar Derneği Başkanı Serap Ülkü Özdemir ile MtürkTV Genel Yayın Yönetmeni Serdar Cemal Süzeroğlu, Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ı makamında nezaket ziyareti gerçekleştirdi. Ziyaret sırasında yerel ve genel siyaset gündemi ile birlikte Muğla'nın karşı karşıya bulunduğu önemli sorunlar ve turizmin mevcut durumu kapsamlı bir şekilde ele alındı. Görüşmede, bölgenin turizm potansiyelinin geliştirilmesi ve sürdürülebilir turizm politikalarının hayata geçirilmesi için dijital medya ve yayıncılık alanındaki katkıların önemi vurgulandı. Ziyaretin ardından, Dijital Medya ve Yayıncılar Derneği’nin İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü ile ortaklaşa düzenlediği “Dijital Medyada Turizmin Yeri” çalıştayına sağladığı değerli katkılar nedeniyle Başkan Ahmet Aras’a plaket takdim edildi. Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafları ile son buldu; bu ziyaret, işbirliği ve karşılıklı diyalogun güçlendirilmesine önemli bir katkı sağlamış oldu.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Ayakkabı İhracatçıları Kötü Gidişe Dur Demek İçin İtalya Yolcusu

Ayakkabı İhracatçıları Kötü Gidişe Dur Demek İçin İtalya Yolcusu

09-06-2026 - GÜNDEM

KURBAN BAYRAMI MESAJLARI

KURBAN BAYRAMI MESAJLARI

27-05-2026 - GÜNDEM