SEZONUN İLK ÇINTARLARI ÇIKTI

MUĞLA - 03-10-2023 20:41 1722 kez okundu.

SEZONUN İLK ÇINTARLARI ÇIKTI

 

Muğla'nın Seydikemer İlçesinin yüksek dağlık kesimlerinde bu sezonun ilk (Çıntar) Kanlıca mantarlarının kokusu gelmeye başladı. Yerel halk tarafından gök gürleyince kulaklarını çıkarır tabiri sanki yerini buluyor.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA