Staj ve Çıraklık Sigortası Mağdurları: Bizim gibilerin suçu ne?

GÜNCEL - 23-01-2024 21:50 1018 kez okundu.

Staj ve Çıraklık Sigortası Mağdurları: Bizim gibilerin suçu ne?

 

Staj ve Çıraklık Sigortası Mağdurları mücadelelerini sürdürüyor. Başkent Ankara’da bir araya gelen mağdurlar her platformda seslerini duyurmaya çalışıyor.

 

Sosyal medyada tepkilerini dile getirmeyi sürdüren mağdurlar, “Lise 1. sınıftan okulu bırakıp sanayide işe başladım. Tam iş yeri sahibi sigortamı başlatacaktı ki çıraklık eğitim merkezi öğretmenleri geldi ‘bu çocuğun okula gitmesi gerek’ dediler. Bende gittim. Bizim gibilerin suçu ne?”

“Biz staj yaparken bildiğin tam zamanlı çalışanlarla aynı işi yapıyorduk. Ama gel gör ki stajyer sigortası boş kaldı. Halbuki öğretmenlerimiz bile ‘Aldığımız 3’te bir maaşı boş verin önemli olan sigorta kartınız’ diyordu. Maalesef oda boş bir hikaye olarak kaldı. Yazık değil mi?”

“Bizler öğrenci değil eve ekmek parası götüren SGK numaraları verilmiş işçileriz. Staj ve çıraklık mağdurlarının mağduriyeti bitsin artık”

“Bizde hayatımıza ona göre yön vereceğiz. Daha ne kadar bekleyeceğiz. Bir sürü insan EYT kapsamında emekli oldu. 1 senedir maaş alıyor. Bizim kaybettiğimiz hakkımızı kim verecek, iflas ettik. 5 günle kaçırdık staj girişimiz sayılmadı. Neyi bekliyorlar. Hakkımızı istiyoruz” ifadelerini kullanıyor.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Bakan Çiftçi: Türkiye'de 2,2 milyondan fazla Suriyeli geçici koruma altında

Bakan Çiftçi: Türkiye'de 2,2 milyondan fazla Suriyeli geçici koruma altında

25-06-2026 - GÜNCEL

Helal belgeli ürünlerin ithalatında yeni dönem

Helal belgeli ürünlerin ithalatında yeni dönem

25-06-2026 - GÜNCEL