VALİ AKBIYIK VE BAŞKAN ARAS MUĞLASPOR İLE İFTARDA BİR ARAYA GELDİ

Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık Muğlaspor camiası ile İftarda bir araya geldi.

MUĞLA - 14-03-2025 12:46 785 kez okundu.

VALİ AKBIYIK VE BAŞKAN ARAS MUĞLASPOR İLE İFTARDA BİR ARAYA GELDİ

VALİ AKBIYIK VE BAŞKAN ARAS, MUĞLASPOR İLE İFTARDA BİR ARAYA GELDİ

Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık ile Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Muğlaspor camiası ile İftarda bir araya geldi.

Verilen iftar programında Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal da hazır bulundu. İş dünyasından spora, sivil toplum kuruluşu temsilcilerinden siyasete pek çok kesimin bir arada olduğu iftarda bir konuşma yapan Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, birlikten kuvvet ve başarının doğduğunu belirtti.Vali Akbıyık “Bu birlik ve beraberlik sonucunda şampiyonluk kupasının Muğla’ya geleceğine inanıyorum.” dedi.

Muğlaspor’a destek veren herkese teşekkür eden Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık “Biz de Valilik olarak elimizden gelen her türlü desteği vermeye çalışıyoruz. Muğla Atatürk Stadyumunu önümüzdeki sezona yetiştirmeye çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

Programda Vali Akbıyık ve Başkan Aras ile birlikte Muğlaspor yöneticileri, destekçileri ve sporcuların yer aldığı bir hatıra fotoğrafı çekildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA