Vali Akbıyık'tan Eğitim ve Araştırma Hastanesine Ziyaret

Vali Akbıyık'tan Eğitim ve Araştırma Hastanesine Ziyaret

MUĞLA - 12-10-2023 11:40 1879 kez okundu.

Vali Akbıyık'tan Eğitim ve Araştırma Hastanesine Ziyaret

Muğla Valisi İdris Akbıyık, Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesini ziyaret etti.

Vali Akbıyık, Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesinde yakında faaliyete geçecek olan Nükleer Tıp Merkezinde bulunan kanser tarama cihazı olan PET CT cihazını teşhis ve tedavi kullanılacak olan Gama Kamera iyot tedavi merkezi ve sintigrafi cihazlarının olduğu bölüm hakkında bilgi aldı.

Yeni açılacak olan sağlık kurulu hakkında da bilgi alan Vali Akbıyık, hasta ve hasta yakınlarına geçmiş olsun ziyaretinde bulundu.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA