VATANDAŞ İHBAR ETTİ, BELEDİYE MÜDAHALE ETTİ VETERİNER İŞLERİ SEFERBER OLDU

BODRUM - 07-06-2023 20:46 1307 kez okundu.

VATANDAŞ İHBAR ETTİ, BELEDİYE MÜDAHALE ETTİ VETERİNER İŞLERİ SEFERBER OLDU


Bodrum’da aracın çarptığı yavru kedi, Belediye Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından
tedavi altına alındı.
Bitez Mahallesi’nde bir kedi yavrusuna araç çarptığı ihbarını alan Bodrum Belediyesi Veteriner İşleri
Müdürlüğü ekipleri acil müdahale aracı ile bölgeye ulaştı.
Duyarlı vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen ekipler, yavru kediyi alarak Torba Mahallesi’nde
bulunan Bodrum Belediyesi Sokak Hayvanları Geçici Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi’ne götürdü.
Belediye veteriner hekimleri tarafından ilk müdahalesi ve tetkikleri yapılan yavru kedinin çarpmaya
bağlı ödemleri olduğu tespit edilerek tedavi altına alındı. Hayati tehlikesinin olmadığı belirlenen yavru
kediye belediye personelleri “Çakıl” adını koydu.
Kazayı gören ve yardım için belediye ekiplerine bildiren vatandaşlar ise kediye çarparak olay yerinden
uzaklaşan sürücüye tepki gösterdi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Amiral Turgut Reis, Şehadetinin 461. Yılında Turgutreis’te Anıldı

Amiral Turgut Reis, Şehadetinin 461. Yılında Turgutreis’te Anıldı

24-06-2026 - BODRUM

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor

23-06-2026 - BODRUM