Yeni Doğan 822 Buzağının İlk Müdahale ve Bakımı Yapıldı

Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, 9 Ocak’ta başlattığı “Buzağına Sahip Çık” projesi ile son bir ayda 822 buzağı dünyaya geldi.

MUĞLA - 05-02-2023 15:08 1928 kez okundu.

Yeni Doğan 822 Buzağının İlk Müdahale ve Bakımı Yapıldı

Muğla Tarım ve Orman Müdürlüğünün 9 Ocak 2023'te aynı anda on iki ilçede  başlattığı "Buzağına Sahip Çık" projesi kapsamında ‘’Alo Buzağım Doğdu’’ ihbar hattına üreticilerden gelen ihbarları değerlendiren il tarım orman ekipleri son bir ayda 822 yeni doğan buzağının ilk müdahale ve bakımlarını yaparak üreticilere beslenme eğitimleri verilerek hediyeleri verildi.

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA