ZABITA EKİPLERİ, DENETİMLERİNİ SIKLAŞTIRDI

MUĞLA - 05-12-2022 21:05 1343 kez okundu.

ZABITA EKİPLERİ, DENETİMLERİNİ SIKLAŞTIRDI

ZABITA EKİPLERİ, DENETİMLERİNİ SIKLAŞTIRDI
Bodrum Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri inşaat ve hafriyat alanlarındaki
denetimlerini artırdı.
İnşaat yasağının kalkması ile birlikte genel inşaat denetimlerini yapan ekipler, çevre
temizliğini de göz önünde bulundurarak çalışmalarını sürdürüyor. Kamyonların yolları
kirletmesinin önüne geçebilmek için şantiyelerde temizleme istasyonları kurulması yönünde
tebliğ yapan ekipler, gelen şikayetleri de değerlendiriyor.
Hafriyat kamyonu trafiğinde yaşanan artış üzerine harekete geçen ve vatandaşlardan gelen
şikayetleri de değerlendiren ekipler, Şantiye ve hafriyat alanlarının da denetimlerini
sıklaştırdı. Ekipler; gereken önlemleri almayan, kamuya ait yolları kirleten ve çamur yapan
kamyonlara Kabahatler Kanunu uyarınca işlem yapıyor.
Zabıta Müdürlüğü ekipleri kamuya ait yolların temizliği ve güvenliğini sağlamak amacıyla
denetimlerini sürdürecek.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

MUTSO’DA KOBİ’LERİN DİJİTAL GELECEĞİ KONUŞULDU

24-06-2026 - MUĞLA

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

Başkan Aras: “Muğla’yı Geleceğin Dirençli Kentleri Arasına Taşıyoruz”

23-06-2026 - MUĞLA