"İkincilikler şampiyonu" Fenerbahçe, müthiş bir işe imza atarak dünyaca ünlü teknik adam Jose Mourinho ile anlaştı.
Müthiş bir işe imza attı dediğime de bakmayın, iş müthiş evet ama önümüzdeki zamanlar Ali Koç ve Mourinho arasında "ego savaşları" başlayacak.
"Doğmamış çocuğa don biçer gibi" nereden çıkardın bunu diyenler olacaktır.
Onlara cevabım Mourinho'nun imza töreni öncesi tünel önünde beklediği görüntülere bakmaları.
Mourinho'nun "suratı 5 karıştı" sürekli cebinden bir kağıt çıkarıp ona bakıp durdu, bunu fark eden sadece ben değilim herhalde.
Mesele hocayı getirmek değil ya da çok ünlü bir futbolcu getirmek de değil mesele onları ve onların egolarını yönetmek.
Sezon başladığında ve Ali Koç başkan seçilirse bu ikili arasında sık sık ego savaşlarını görürüz.
Olurda Aziz Yıldırım başkan seçilirse, Aziz başkan Mourinho'ya karışmaz, herkes işini yapar ve uzun zamandır şampiyonluk göremeyen Fenerbahçe taraftarının yüzü "belki" güler...
AKIN TEZEL
Kedi Köpek Üzerinden Siyasi Hesaplaşma
SERDAR CEMAL HOCA
İNFAK VAKTİ
Serapla Tatlı Sert
Muğla’da Hesaplaşma Dili Siyaseti Zehirler
Cemal Demirtaş
Bir Oğuz Vak'ası
YUSUF POLAT
Zirveye daha da zirveye
ERHAN DARGEÇİT
TBMM kapanmamalıdır
Hakan'ın Kalemin'den
Sevgili Dostlar...
DR.İSMAİL TEKPINAR
FİLİSTİN DE SOYKIRIM VAR SESLERİNİ DUYAN VAR MI?